Spróbuj swoich sił z rowerkiem treningowym!

Dzisiaj na naszym blogu po raz pierwszy zagościł artykuł naszego kolejnego partnera, jakim jest portal fitnesowo.pl! Jesteście ciekawi jak się ćwiczy z rowerkiem treningowym? Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do lektury! 

Spróbuj swoich sił z rowerkiem treningowym

Za oknem plucha i zawierucha a Ty wciąż chciałabyś jeździć na rowerze? Bądź jesteś matką, która nie ma czasu zjeść spokojnie nie mówiąc już o pójściu na siłownię? Jeżeli chcesz zadbać o siebie dla własnego lepszego samopoczucia, z powodu chęci podobania się mężczyznom ale nie masz z kim zostawić dzieci lub blisko Twojego domu nie ma takiej siłowni jest na to idealne rozwiązanie. Tym rozwiązaniem jest rowerek treningowy. Nie jesteś do niego przekonana? Może informacja, że godzinna spokojna jazda na rowerze pozwala spalić około 500 kalorii Ciebie przekona?

zrzut-ekranu-2016-11-30-o-12-48-30

Rowerek treningowy to nie tylko przedmiot, który fajnie jest postawić sobie w salonie żeby znajomi zobaczyli, że żyjemy zdrowo ale ma 5 zalet o których każdy z nas powinien wiedzieć:

1 ZALETA :

Ćwiczenia na rowerze treningowym mogą być wykonywane przez każdego, bez względu na wiek oraz na kondycję fizyczną. Wystarczy, że odpowiednio przygotujemy do tego rower.

zrzut-ekranu-2016-11-30-o-12-48-42

2 ZALETA :

Rower treningowy kształtuje wiele partii naszych mięśni łydek, pośladków, uda. Na rowerze treningowym nie obciążamy ramion i kręgosłupa co jest również jego dużą zaletą. Poza kształtowaniem mięśni rower stacjonarny wymodeluje oraz ujędrni nasze ciało.

3 ZALETA :

Spokojna, równomierna jazda na rowerze stacjonarnym wzmocni odporność na stres, ponieważ każdy ruch nawet ten z najmniejszym obciążeniem wpływa na poprawę naszego samopoczucia.  Po ciężkim dniu włącz sobie ulubiony serial lub muzykę dzięki czemu zdystansujesz się bądź całkowicie zapomnisz o problemach dnia codziennego.

zrzut-ekranu-2016-11-30-o-12-48-48

4 ZALETA :

Nasz organizm na emeryturze będzie nam wdzięczy i nam odpłaci za wysiłek poświęcony w młodszych latach. Regularna jazda na rowerze stacjonarnym zapobiega wielu chorobom takim jak osteoporoza, która jest schorzeniem atakującym osoby po 50 roku życia. Jazdą na rowerze obniżymy tętno spoczynkowe serca. Wzmocnimy system immunologiczny oraz poprawimy ruchomości stawów.

5 ZALETA :

Nie musisz prosić męża żeby został z dziećmi, ponieważ na rowerze stacjonarnym jeździsz gdy dzieci się bawią, odrabiają lekcje bądź już śpią na ścianą.